A kezdetek...

2021. január 9-én regisztráltam az oltásra. 30 év alatti korosztályba tartozom, nincs alapbetegségem, így nem számítok rá, hogy április előtt beoltanának, ha ilyen ütemben halad tovább az "oltakozás" - itt nem azt értem, hogy a gonosz brüsszeliták nem küldik a vakcinákat, hanem, hogy a kormánynak egyértelmű oltási terve sincs.

Szóval, regisztráltam az oltásra. Név, lakcím, életkor, TAJ szám, e-mail, telefonszám. Mindössze ennyit kér a kormány az oltakozni vágyóktól, és persze azt, hogy "Hozzájárulok, hogy későbbi kapcsolattartás céljából a megadott kapcsolattartási adataimat visszavonásomig kezeljék az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint". A regisztrációs oldalon a kapcsolattartásra vonatkozó rubrikát üresen hagytam, hiszen semmi szükségem, hogy bármi más miatt keressenek, kizárólag arra vagyok kíváncsi, mikor, hol és mivel tudom beoltatni magam.

A sikeres regisztrációt követő oldalon megjelent a képen is látható felirat, miszerint ha nem iratkoztam fel a Kubatov-listára, akkor nem fognak róla értesíteni, hogy mikor, hol és mivel tudom beoltatni magam. Ezek utén, meglepő vagy sem, még csak egy visszaigazoló e-mailt sem kaptam a regisztrációm tényéről. A mai napig semmi információt nem küldött a kormány nekem, oltásra regisztrált magyar állampolgárnak, arról, hogy mi az oltási tervük, várhatóan mikor kerülök sorra, milyen vakcinák közül lehet majd választani, satöbbisatöbbi.

15 nappal a regisztrációs szándékom után még azt sem tudom, egyáltalán sikeres volt-e a regisztrációm - egyébként az, mert újrapróbálkoztam és már azt a hibaüzenetet kaptam, hogy az e-mail címemmel már regisztráltak. Megnyugodtam. Már csak az kéne, hogy ne hagyjon megdögleni a kormány mindenkit, aki nem hajlandó belemenni az átlátszó, olcsó kapcsolattartói játékukba.

"Mindenkit meggyógyítunk". Mindenkit, aki számít, tudom én, itt csak a Fidesz-szavazó élete fontos, azé is csak addig, amíg ikszel, márpedig erősen kampányidőszak-közelben vagyunk már. Most minden jógondoló élete számít, a többiek meg, csak maradjanak otthon este 8 után.

Amint fejlemények vannak az ügyemben, ismét jelentkezem.